ΑΥΣΤΗΡΑ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ-ΦΑΓΟΥΣ !

Cupcakes

Λατρεύεις τα βιβλία; Αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής σου; Χαχα! Εδώ σε έχω! Παρακάτω θα βρεις τα καλύτερα cakes – τούρτες που πέτυχα στο internet με θέμα, τι άλλο;Τα βιβλία. Τούρτες γενεθλίων ακόμα και γάμου θα παρελάσουν μπροστά σας. Απολαύστε υπεύθυνα! Πάντως, προσωπικά θα λυπόμουν να τα αγγίξω…

 

Βιβλία

Βιβλία

Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων

Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων

Κι άλλα μια φορά βιβλία

Κι άλλη μια φορά βιβλία

Και μια τρίτη

Τούρτα-Jane Austen

Τούρτα-Jane Austen

 

Διαβάζοντας στο κρεβάτι

 Διαβάζοντας  στο κρεβάτι

Βοοκ cupcakes

   Book cupcakes

Book Lovers

Book Lovers

10 thoughts on “ΑΥΣΤΗΡΑ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ-ΦΑΓΟΥΣ !

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Πραγματικό έργο τέχνης! Εγώ ζω για τη στιγμή που θα πάω σε κάποιο γάμο και θα έχουν τούρτα σαν την τελευταία. Γιατί όλα τα άλλα με τα λουλουδάκια και τις σάχλες είναι τόσο πασέ! 😝

      Μου αρέσει!

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Απαπαπάααααααααααααα! όποιος τολμήσει να κόψει μια παρόμοια τούρτα, έχει διαπράξει αισθητικό έγκλημα! 😛
    Τώρα, μήπως εδώ ισχύει και το «φάτε μάτια ψάρια»;
    Ποιος μπορεί να μας εγγυηθεί πως το μέσα δεν είναι μάπα! χαχαχα! 😉
    ΑΦιλάκια και καλώς σε βρίσκω! (Α=Αληθινά) ! 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    ΜΜμμ, εγω θα διάλεγα αυτη με την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων, μια και έχω μανία με τα παραμύθια!! Καταπληκτικές όλες πάντως!! Αμ και τα cup cake? δεν έχω δει καλύτερα!! Πολυ ομορφη, βιβλιοφιλική και ζαχαρένια ανάρτηση! (τελικά μου εισαι κρυφορομαντικούλι, όντως!) 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

