ΑΝΟΙΞΗ, ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΚΙ ΑΡΩΜΑΤΑ!

Μπήκε η Άνοιξη! Και φυσικά η άνοιξη είναι άμεσα συνυφασμένη με λουλούδια, αρώματα, την αναγέννηση της φύσης. Η φύση ως άλλη μητέρα γεννά ό,τι εγκυμονούσε έναν ολόκληρο χειμώνα, οπότε αναπόφευκτα η Άνοιξη είναι γυναίκα. Συνειρμικά, σκέφτηκα τα αρώματα. Αυτά τα θαύματα κλεισμένα σε μπουκαλάκια που θεωρώ ότι είναι από τα σημαντικότερα πράγματα που δίνουν στιλ σε μια γυναίκα. Πόσο ωραίο είναι να αφήνεις το αποτύπωμα σου στο χώρο με ένα γλυκό και μεθυστικό άρωμα; Να ξέρουν ότι είσαι εκεί χωρίς να σε έχουν δει μόνο και μόνο από το άρωμα σου! Άλλωστε, είναι μοναδική η δύναμη μια μυρωδιάς να ξυπνά αναμνήσεις. Σήμερα παρεκλίνω λίγο από τη θεματολογία του blog (όχι ότι έχει και πολύ συγκεκριμένη βέβαια) και σας παρουσιάζω τα αγαπημένα μου αρώματα. Αυτά που φορώντας τα μου δίνουν ένα boost στην αυτοπεποίθηση και με κάνουν να αισθάνομαι όμορφα.

Mademoiselle από Coco Chanel

Ένα όμορφο και γλυκό άρωμα! Καθόλου έντονο, μιας και απεχθάνομαι τις πολύ έντονες μυρωδιές. Είναι λουλουδένιο, δροσερό και αθώο. Έχει νότες από άνθη πορτοκαλιάς, γιασεμί, τριαντάφυλλο, μιμόζα και βανίλια. Το έχω ως πρώτη επιλογή όλες τις εποχές και θεωρώ ότι μπορεί να φορεθεί όλη τη μέρα. Ένα από τα πιο κομψά αρώματα, κατά τη γνώμη μου, που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ.

 

Miss Dior από Dior

Πρόκειται για το παλιό Chérie της Dior που τώρα έχει μετονομαστεί σε απλό Miss Dior. Όπως και το αντίστοιχο της Chanel είναι δροσερό και λουλουδένιο. Ό,τι πρέπει για άνοιξη. Η σύνθεση του παρόμοια με το παραπάνω. Απλά, για κάποιο λόγο, αυτό μου κάνει πιο ρομαντικό και αθώο, ίσως λόγο του μπουκαλιού με το χαρακτηριστικό φιογκάκι του. Δυστυχώς, πάνω στο δέρμα μου δεν μένει για μεγάλο διάστημα. Επίσης το έχω μυρίσει σε φίλη και ήταν σαν να επρόκειτο για άλλο άρωμα. Προφανώς κάθε τύπος δέρματος απορροφά διαφορετικά κάθε άρωμα. Οπότε, ίσως το δέρμα μου με το miss dior δεν κάνουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό, όμως αυτό δεν αναιρεί ότι είναι ένα πολύ κομψό άρωμα.

Flora by Gucci

Κι έρχομαστε στο αγαπημένο μου! Αυτό που ήρθε και ταίριαξε τόσο στο δέρμα μου, όσο και στην προσωπικότητά μου. Μένει πάνω μου μέχρι την επομένη και στα ρούχα μου για μέρες. Η σύνθεσή του περιέχει παιώνια, μανταρίν οράνζ, οσμανθό, τριαντάφυλλο, σανδαλόξυλο και ροζ πιπέρι. Ο ορισμός του λουλουδένιου αρώματος. Είναι θηλυκό και σικάτο.

Sensual Touch από Tous

Κοριτσίστικο και χαριτωμένο. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα διαλέξει εγώ, καθώς μου το δώρισαν. Όταν το πρωτομύρισα το θεώρησα πουδρένιο και γλυκό. Κατά την άποψή μου, δεν είναι απόλυτα «λουλουδένιο», οπότε όσες προτιμάτε τα πουδρένια αρώματα ίσως σας φανεί ιδανικό. Η σύνθεσή του περιλαμβάνει φύλλα βιολέτας, κόκκινα μούρα, λουλούδι τιαρέ (η γαρδένια μας κοινώς), ορχιδέα και βανίλια.

Viva La Juicy από Juicy

Και να ‘μαστε! Juicy Coutoure ή αλλιώς το brand που μισώ! Το βρίσκω υπερεκτιμημένο, ενίοτε κιτς, δεν καταλαβαίνω με τι λογική σκάνε 200 € για μια φόρμα (αν διαβάζεις αυτό το post και το έχεις κάνει, απλά πες μου γιατί) οπότε,αποκλείεται να αγόραζα εγώ το άρωμά της. Μου το έκαναν δώρο και δώρα σπάνια αλλάζω. Ανοίγω λοιπόν το κουτί και βλέπω το παραπάνω μπουκαλάκι. Χρυσό με φουξ, καπάκι δίκην κρυστάλλου πολυελαίου, μαύρη δαντελένια κορδέλα. Δε θα πω κάτι άλλο. Δείτε τα παραπάνω μπουκαλάκια κι αυτό. Τα συμπεράσματα δικά σας… Ανοίγω το μπουκαλάκι και είμαι έτοιμη να μυρίσω κανά πατσουλί. Παραδόξως ήταν συμπαθητικό. Ναι, οφείλω να είμαι δίκαιη. Η σύνθεσή του περιλαμβάνει : άγρια μούρα, γιασεμί, σαμπάκ, αγιόκλημα, σανδαλόξυλο, κεχριμπάρι (;) , καραμέλα και βανίλια. Έντονο άρωμα. Αν το πετύχετε πουθενά «αρωματισθείτε» και πείτε μου γνώμη.

Γενικά έχω τρέλα με τα αρώματα και την αρωματοποιία. Όχι να «ποιώ» , να τη μελετώ. Εσείς φοράτε αρώματα ή προτιμάτε τη φυσική σας μυρωδιά ; Κι αν ναι ποια είναι τα αγαπημένα σας ; 

 

Υ.Γ. Καλό μήνα με αρώματα και έρωτα!!!

8 thoughts on “ΑΝΟΙΞΗ, ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΚΙ ΑΡΩΜΑΤΑ!

  1. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Μα τι πρωτότυπο ανοιξιάτικο, λουλουδάτο, μοσχομυριστό, πόστ είναι αυτο! 🙂 (άσχετο αυτο το εικονίδιο με το τριανταφυλλάκι πως το κανες ; Αααα, δεν ξέρω να τα κανω τα εικονιδια στη WordPress, θα μου μάθεις; Μόνο την καρδούλα ξέρω, χιχι)

    Μετά τη φλυαρία και τις απορίες μου, συνεχίζω: Φορούσα και λάτρευαβχρόνια ένα άρωμα που δυστυχως έχει καταργηθεί. Ηταν το Τuscany per Donna του Αramis…μην με ρωτήσεις συνθέσεις, σπανίως θυμάμαι…Το είχα ερωτευτεί τούτο το άρωμα (είναι, οπως σωστά έιπες και συ και πως παει στο δέρμα μας και μου ταίριαζε καταπληκτικα), δεν έχω βρει άλλο εφάμιλλό του…Τον τελευταίο καιρο φοράω από την Lancôme το la vita e Bella, μου αρέσει πολύ (και αρέσει και στον καλο μου-σημαντικο- 😉 ) και το καλοκαίρι το αλλάζω με το πιο ελαφρύ daisy του Marc Jacobs που η αλήθεια είναι μου αρέσει πολυ λιγότερο! Πάντα μου φτάσει επίλυσης τη διάθεση καθε άνοιξη να ψαχνόμαι για νέες μυρωδιες αρώματα (αν κ τα μπουκάλια τους κοστίζουν αρκετα, η αλήθεια είναι…).

    Θα δοκιμάσω δειγματάκιαβκαι αυτά που προτείνεις, κοριτσακι και θα επανέλθω εδω κάποια στιγμη! Φιλια πολλα και ανοιξιάτικα!!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η cocooning cat λέει:

    (Χαχαχαχα! Επειδή γράφω από tablet είναι κάποια emoticons που είναι ενσωματωμένα στο πληκτρολόγιο. Δεν έχω ιδέα πώς λειτουργούν αυτά του WordPress. Συγγνώμη! 😞)
    Η lancôme είναι αγαπημένη και το συγκεριμένο που λες έχει τέλεια ονομασία, γιατί φυσικά παραπέμπει στην υπέροχη ταινία! Τώρα σχετικά με το daisy του Jacobs το ακούω από παντού και κάθε φορά όταν πάω σε κάποιο κατάστημα θέλω να μυρίσω δειγματάκι κι όλο το ξεχνάω.
    Αν και γενικά με τη μόδα ή τα καλλυντικά δεν ασχολούμαι και πολύ, τα αρώματα είναι το μοναδικό κομμάτι που χαζεύω σε beauty shops.

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Λοιπόν επειδή εγώ είμαι γιαγιά με την τεχνολογία, και ενω γράφω κ απο ταμπλέτα και απο λάπτοπ δεν ήξερα ότι στην ταμπλέτα μπορουμε να τα βρούμε, ποιο κουμπάκι πάτάω στο πληκτρολόγιο Παναγωτίτσα μου;(εάν είναι πολυ χαζή ερώτηση μην φρικάρεις).

    Το daisy πέρυσι το είχε βγάλει η εταιρια την άνοιξη σε τρεις version – εγώ πήρα αυτή με το βεραμάν χρώμα… (δεν θυμάμαι τις διάφορες μεταξύ τους,μιλά ομως είχαν απο πάνω αυτο το καταπληκτικό καπάκι…)

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Ο/Η astylishchoice λέει:

    πολυ ωραιο το θεμα σου !!! το αγαπημενο μου εαπο αυτα που αναφερεις ειναι το πρωην cherie νυν miss dior ..η μυρωδια του με ξετρελενει …και εχεις δικιο και σε μενα η μυρωδια δεν διαρκει πολυ…ή μηπως το συνηθιζουμε και μετα απο λιγο δε το μυριζουμε?? ακομη ενα αγαπημενο μου ειναι το eau de parfume της balencianga…χχχχ

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Νομίζω δεν κρατά πολύ. Πχ της gucci μπορώ να μυρίζω το άρωμα στο εαυτό μου μέχρι την επόμενη μέρα. Σίγουρα η προσαρμογή της όσφρησης παίζει κάποιον ρόλο, άλλα πόσο πια; Το δεύτερο που λες δεν το ξέρω. Χμμ… Θα το έχω στα υπόψιν! 😄

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

