COFFEE BOOK TAG

The_coffee_book_tag

Αργά χθες το βράδυ, τσεκάροντας τα νέα posts των blogs που ακολουθώ, έφθασα σε αυτό από το πολύ καλό blog -σχετικά με φιλαναγνωσία κι όχι μόνο- Garden of Stories. Αφού διάβασα με ενδιαφέρον την ανάρτηση, στο τέλος, παρατήρησα ότι η Κατερίνα με προσκαλούσε κι εμένα να συμμετάσχω σε αυτή τη «διαδικτυακή αλυσίδα». Δεδομένου ότι είναι πρώτη φορά σε αυτούς τους περίπου 3 μήνες που έχω το blog, που κάποιος με προσκαλεί σε κάτι τέτοιο, είμαι ενθουσιαμένη και την ευχαριστώ πολύ! Ξεκινώ ευθύς αμέσως απαντώντας στις ερωτήσεις:

• Βlack coffee: Για ποια σειρά βιβλίων σας ήταν δύσκολο να μπείτε μέσα στην ιστορία της ενώ είχε σκληροπυρηνικούς οπαδούς;  

Harry_Potter

Χωρίς πολλή σκέψη, ο Harry Potter. Μην πέσετε να με φάτε, όλοι οι χαρρυποττερο-φανς! Κάπου στο δημοτικό, μου είχαν δωρίσει τη «Φιλοσοφική Λίθο». Τη διάβασα με σχετικό ενδιαφέρον, όμως ποτέ δε θέλησα να αγοράσω το δεύτερο βιβλίο. Παρόλο που για χρόνια, άκουγα: «Κυκλοφορεί το νέο βιβλίο Harry Potter», «Βγαίνει στις αίθουσες η νέα ταινία του Harry Potter», «Έλα να κάνουμε έναν μαραθώνιο βλέποντας σερί ταινίες του Harry Potter», έμεινα σθεναρά αδιάφορη. Απλά όχι. Συγγνώμη Rowling!

• Peppermint mocha: Ονομάστε ένα βιβλίο που γίνεται πιο δημοφιλές κατά τη διάρκεια του χειμώνα ή μιας εορταστικής εποχής του χρόνου.

Χριστουγεννιάτικη_Ιστορία

Ε, όλοι σαν παιδάκια κάποια στιγμή δεν έχουμε λάβει τα Χριστούγεννα το «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία» του Κάρολου Ντίκενς; Όλοι ξέρουμε για το φειδωλό σε χρήματα κι αισθήματα Σκρουτζ και για τα τρία πνεύματα των Χριστουγέννων. Κι αν δε γίνεται δημοφιλές κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων αυτό το αριστούργημα, επιβάλλεται να γίνει.

• Hot chocolate: Ποιο είναι το αγαπημένο σου παιδικό βιβλίο;

image  image

Όλα του Roald Dahl! Σκέφτομαι κάπου ένα δεκάλεπτο τώρα ποιο να διαλέξω από όλα, αλλά αισθάνομαι ότι θα αδικήσω τα υπόλοιπα. Οπότε όλα…Plus, «Η τελευταία μαύρη γάτα» του Ευγένιου Τριβιζά.

• Double shot of espresso: Ποιο βιβλίο σε έκανε να μην σηκωθείς από την καρέκλα σου από την αρχή μέχρι το τέλος.

image

Καλά, στην ερώτηση αυτή μπορώ να αραδιάσω ολόκληρη λίστα σούπερ-μάρκετ προ κρίσης. Ένα όμως πολύ δυνατό βιβλίο που πραγματικά δεν μπορούσα να αφήσω από τα χέρια μου, ήταν το Middlesex του Τζέφρυ Ευγενίδη. Επαναλυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Πατάκη, οπότε όσοι δεν το έχετε διαβάσει ακόμα, ΚΑΝΤΕ ΤΟ!

• Starbucks: Ποιο βιβλίο βλέπεις το όνομα του παντού;

Η_καρδερίνα

Την «Καρδερίνα» της Ντόνα Ταρτ. Γι’αυτό και ξέρω από τώρα ότι θα είναι το κύριο καλοκαιρινό μου ανάγνωσμα. Είναι ογκώδες, ό,τι πρέπει για τις διακοπές!

• That hipster coffee shop: Πείτε ένα βιβλίο από μια ανεξάρτητη συγγραφέα;

Ο Νικόλας Άσιμος, πιάνεται; Δεν γνωρίζω κάποια ανεξάρτητη συγγραφέα, δυστυχώς.

• Oops! I accidentally got decaf: Για ποιο βιβλίο περιμένατε περισσότερα;

image

Πήρα τα πρώτα μου βιβλία του Coelho αρχές Λυκείου. Τίποτα το super wow. Διάβασα τον «Αλχημιστή», το «Ο Διάβολος και η δεσποινίδα Πριμ», «Στις όχθες του Ποταμού Πιέδρα κάθισα κι έκλαψα». Μόνο στον Αλχημιστή διέκρινα κάτι το πρωτότυπο. Με κούρασαν ως ένα βαθμό και κάθε φορά που τελείωνα ένα, σκεφτόμουν: Γιατί τόσος ντόρος; Είναι κάποια αξία που δεν μπορώ να καταλάβω ή απλά πολύ καλό promotion; 

• The perfect blend: Ποιο βιβλίο ή σειρά σας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους αν και γλυκόπικρη;

Γλυκόπικρο; Δεν καταλαβαίνω πολύ το χαρακτηρισμό. Θα πω οτιδήποτε από Έσσε. » Ο Λύκος Της Στέπας» μπορεί να χαρακτηριστεί «γλυκόπικρο»; Δεν ξέρω… Εμένα πάντως με σημάδεψε! 

~Με τη σειρά μου, προσκαλώ τα παρακάτω blogs κι ανυπομονώ να διαβάσω τις απαντήσεις τους:

Άιναφετς

My forty something world

oneiraparamithiou

Μαγική Φωνή 

Κι επειδή είστε πολλοί αυτοί που θέλω να διαβάσω τις απαντήσεις σας, όποιος διαβάζει αυτό το post είναι προσκεκλημένος!!! 🙂

18 thoughts on “COFFEE BOOK TAG

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Με τιμάει πολύ πολύ πολύ η πρόσκληση σου και ελπίζω να καταφέρω να βρω χρόνο και ν’ απαντήσω στις ερωτήσεις, που απ΄ ότι είδα ξεφεύγουν ευχάριστα απ΄ τις δεκάδες (βραβεία-αλυσίδες κλπ) που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στο blogging! 😛

    Καλό μήνα εύχομαι! 😀

    ΑΦιλάκια με ανοιξιάτικα χαμόγελα! (μόλις πέταξε μια κίτρινη πεταλούδα έξω απ΄ το παράθυρο μου) 🙂

    Αρέσει σε 2 άτομα

  2. Ο/Η overtheplace λέει:

    Από τον Jeffrey Eugenides έχω διαβάσει μόνο το Σενάριο Γάμου, το όποιο -κατά τη γνώμη μου πάντα- ήταν πολύ κακό. Αλλά για το Middlesex έχω ακούσει πολύ καλά λόγια! Πως σου φάνηκε εσένα? Έχω και σε e-book το Virgin Suicides που θέλω να διαβάσω οπωσδήποτε! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Ο/Η Elena ouz λέει:

    Πολύ ωραίες απαντήσεις! Θυμάμαι πάντως και εγώ μικρή όταν είχα πρώτο διαβάσει την Φιλοσοφική Λίθο μου είχε φανεί καλό αλλά μέχρι εκεί. Η συνέχειες ήταν που με πώρωσαν…! Το Middlesex, το έχω στα ράφια μου και περιμένει χρόνια… Πρέπει να το τιμήσω κάποια στιγμή!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Σε ευχαριστώ πολύ! ☺️
      Εγώ μάλλον τη γλίτωσα που δε διάβασα τις συνέχειες. Τώρα, παρα-μεγάλωσα για να το κάνω. 😛 Όσο για το middlesex, με την πρώτη ευκαιρία, εννοείται πρέπει να το τιμήσεις.

      Μου αρέσει!

  4. Ο/Η eleniplus λέει:

    Α, ωραία, μου αρέσουν αυτά τα «παιχνίδια»! Έχω στείλει email στον εαυτό μου για να το θυμηθώ (λες να αρχίζει από τώρα η γεροντική άνοια;;;) και ελπίζω να προλάβω να ασχοληθώ μέσα στο ΣΚ. Και θα διαβάσω με πολύ ενδιαφέρον τις απαντήσεις των φίλων μας – όπως διάβασα και τις δικές σου!

    Τα φιλιά μου
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καταρχήν ευχαριστω πολυ πολυ και για τη δική μου προ(σ)κληση, θα ανταποκριθώ το συντομότερο δυνατόν! 🙂

    Να σημειώσω δυο πραγματάκια ακόμα: συμφωνω ένα μέρει μαζί σου για τον Κοελιο, εγώ ωστόσο ημουν τυχερή, πρωτα διάβασα τον Αλχημιστή (που μου άρεσε παρα πολυ κ εξακολουθεί να είναι απο τα αγαπημένα μου λόγω των αλληγοριων του) ωστόσο μετα οταν διάβασα τα επόμενα δυο που αναφέρεις κ σύ κουράστηκε απίστευτα κ απογοητεύτηκα οικτρα! Το Μiddlesex μου άρεσε πολυ (πάντα μου αρέσουν πολυ περισσότερο τα βιβλία η οι ταινιες με ψυχογραφήματα χαρακτήρων, έναντι αυτών της δράσης), ωστόσο δυστυχώς το έφτασα μέχρι τη μεση, πριν 10 χρόνια (ίσως γιατι τοτε το διάβαζα και σε μια δική μου δύσκολη ψυχολογικά περιοδοκαι δεν κατάφερα να το τελειώσω) Τώρα λοιπόν με έβαλες σε σκέψη να το ξανάκατεβάσω απο τη βιβλιοθήκη μου και να ξανά βουτήξω στα νερά της ψυχής αυτου του ευαίσθητου ήρωα και της οικογένειας του! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Κατερίνα μου, δως του μια δεύτερη ευκαιρία! Είναι μεγάλο και σε κάποια σημεία μπαίνει πολύ σε λεπτομέρειες, αλλά για μένα είναι κι αυτό στοιχείο της γοητείας του.😉

      Μου αρέσει!

  6. Ο/Η Atlantissia Books λέει:

    Πολύ ωραίες απαντήσεις, ειδικά για τα βιβλία του Ρόαλντ Νταλ που λατρεύω! Εκεί που ένιωσα ένα τσιμπηματάκι στην καρδιά ήταν η πρώτη ερώτηση με τον Harry Potter! Πες μου τουλάχιστον ότι έχεις δει τις ταινίες! 😛

    Αρέσει σε 1 άτομο

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Παναγιώτα μου,
    Επανέρχομαι αρκετά καθυστερημένα, γιατί αισθάνθηκα πως το «σεντόνι» που «άπλωσα» στο σπιτικό του Χάρη, κανονικά θα έπρεπε να το «απλώσω» στο δικό σου σπιτικό, μια και εσύ προηγείσαι της καφεδοβιβλιοπρόσκλησης… αλλά εκεί μ’ έπιασε το εξομολογητικό μου… και διαβάζοντας εκεί την απάντηση μου, ελπίζω να με καταλάβεις και να με συγχωρέσεις! 😛

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα με πιστέψεις Κατερίνα μου, αν σου πω, πως το μεσημέρι έκανα υπέροχους τρελούς ύπνους (δυόμιση ώρες!) και όταν ξύπνησα είχε συννεφιά και το μόνο που είχε στεγνώσει 100% ήταν ένα τεράστιο πράσινο σεντόνι απ’ το πρώτο μου γάμο; χαχαχαχα! 😀
      Καλό Κυριακάτικο χαμογελαστό απογευματάκι! ❤

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

