BLOG AWARDS 2015

image

Η Χρύσα είναι ένα μικρούλι bookworm (είναι κάτω των 18) που έχει το πολύ πετυχημένο στην κατηγορία του blog Η φαντασία είναι το παν, αφού εκεί μπορεί κανείς να βρει ό,τι νέο βιβλίο κυκλοφορεί στην κατηγορία εφηβική λογοτεχνία, κριτικές young adult βιβλίων κι όχι μόνο! Με παιχνιδιάρικη διάθεση αποφάσισε να απευθύνει κάποιες ερωτήσεις στα πέντε πιο αγαπημένα της blogs για το 2015. Την ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβε σε αυτά και ξεκινάμε:

1. Πόσων χρονών είσαι;

Είμαι πατημένα 22, που για γάτα με λες και υπεραιωνόβια.

2. Τι σε εμπνέει; 

Πηγή έμπνευσης μπορούν να αποτελέσουν τα πάντα! Η μουσική, μια ταινιά, ένας άνθρωπος, ένα βλέμμα, μια κίνηση, ένα άρωμα…
3. Όταν ήσουν παιδί, ποιο ήταν το μεγαλύτερο όνειρο σου;

Παραδόξως σαν παιδί δεν είχα και κάποιο τρελό μεγάλο όνειρο. Τώρα που το σκέφτομαι, πρέπει να το συζητήσω με τους γονείς μου αυτό.

4. Όταν κάνεις αυτό που αγαπάς, θες να το κάνεις με μουσική;

Κάποια πράγματα που αγαπώ μου αρέσει να τα κάνω με μουσική, σε άλλα πάλι επειδή δινώ πολλή σημασία και στο στίχο αποσυντονίζομαι. Δεν το πολυέχω με το multitasking.

5. Διαβάζεις; Και αν ναι, ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος βιβλίου;

Διαβάζω οτιδήποτε πέσει στα χέρια μου. Μέχρι και τις διαφημιστικές μπροσούρες! Δεν έχω ένα αγαπημένο είδος βιβλίων. Αγαπώ γενικά τα βιβλία στα οποία θα αναγνωρίσω κομμάτια μου σε ήρωες ή που θα με κάνουν να προσεγγίσω ένα θέμα από μια τελείως διαφορετική οπτική.

6. Γιατί ονόμασες το blog σου, με αυτό το όνομα;

Γενικά στην οικογένεια μου με φωνάζουν γάτα, γιατί μου αρέσει να τεμπελιάζω και να κινούμαι ράθυμα, να κοιμάμαι, να νιαουρίζω εκνευριστικά ώρες-ώρες κι επειδή όταν ξυπνώ λένε ότι τα μάτια μου μοιάζουν με αυτά της γάτας. Το Cocooning το διάλεξα γιατί αφενός αν ήμουν γάτα θα ήμουν σπιτόγατα κι αφετέρου γιατί θεωρώ ότι έχει κάτι σαν λέξη. Αυτά τα o και τα c, που μοιάζουν με μισά o, στη σειρά μου αρέσουν οπτικά.

7. Αν είχες ένα δωρεάν εισιτήριο για όπου θες, που θα επιθυμούσες να πας;

Θέλει κι ερώτημα; Μια βόλτα στο φεγγάρι.

8. Πες 5 πράγματα που μισείς.

• Την αγένεια

• Την αχαριστία

• Την αργομισθία

• Την ξερολίαση

• Τα ρεβίθια

9. Πες 5 φαγητά που θα μπορούσες να τρως μια ζωή, αλλά να μην σε κουράσουν ποτέ.

Σασλίκ (ένα ρωσοασίατικο είδος σουβλακί-ου που μου έμαθε ένας φίλος και δεν το αλλάζω με τίποτα), πουρέ, την τυρόπιτα της μαμάς μου, μονεμβασιώτικες γκόγκες και βιβλία.

image

Συνεχίζοντας αυτή την παιχνιδιάρικη διάθεση κι επειδή ως γάτα είμαι αρκετά περιέργη και  λατρεύω τις ερωτήσεις, προσκαλώ όσους διαβάσουν αυτό το post να απαντήσουν είτε με ξεχωριστή ανάρτηση είτε στα σχόλια από κατω τις εξής juicy ερωτησούλες:

1) Ποιο ζώο σε αντιπροσωπεύει;
2) Ποια γυναίκα εν ζωή αποτελεί πρότυπο για σένα;
3) Αν η ζωή σου ήταν βιβλίο ποιος θα ήταν ο τίτλος;
4) Τι κάνεις οπωσδήποτε πριν κοιμηθείς;
5) Μια μυρωδιά που σου φέρνει παιδικές αναμνήσεις;
6) Σ’ένα ταξίδι στο χρόνο σε ποια εποχή θα ταξίδευες;
9) Ένα βιβλίο που θεωρείς ότι σε στιγμάτισε;
8) Ένας στίχος που σου έρχεται στο μυαλό από τραγούδι ή ποιήμα;
10) Όραση, ακοή, ομιλία! Αν έπρεπε να ζήσεις με μόνο ένα από αυτά, ποιο θα επέλεγες; (λίγο μακάβρια ερώτηση)
11) Υπάρχει κάτι για το οποίο αισθάνεσαι ενοχικά;

Αυτά… Και μην ξεχνάτε: πού και πού χρειάζεται και λίγη εφηβική τρελίτσα! Η ζωή έχει περισσότερη πλάκα έτσι! 😉

17 thoughts on “BLOG AWARDS 2015

  1. Ο/Η cherrybookish λέει:

    1)Ποιο ζώο σε αντιπροσωπεύει;
    ΛΑΜΜΑ.ΦΤΎΝΕΙ! !
    2) Ποια γυναίκα εν ζωή αποτελεί πρότυπο για σένα;
    ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΆ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΈΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ
    3) Αν η ζωή σου ήταν βιβλίο ποιος θα ήταν ο τίτλος;
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΕΠΙΛΈΞΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ
    4) Τι κάνεις οπωσδήποτε πριν κοιμηθείς;
    ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΑΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
    5) Μια μυρωδιά που σου φέρνει παιδικές αναμνήσεις;
    ΚΑΜΜΙΑ
    6) Σ’ένα ταξίδι στο χρόνο σε ποια εποχή θα ταξίδευες;
    ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΙΓΥΠΤΟ.ΘΥΜΗΣΕ ΜΟΥ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ.ΣΤΗΝ ΒΙΚΤΩΡΙΑΝΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΟΙΟ.
    9) Ένα βιβλίο που θεωρείς ότι σε στιγμάτισε;
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΟΚΑΡΕ ΟΣΕ ΔΕΝ ΠΆΕΙ ΤΟ SLEEPERS
    8) Ένας στίχος που σου έρχεται στο μυαλό από τραγούδι ή ποιήμα;
    TOGETHER WE STAND,DIVIDED WE FALL.
    10) Όραση, ακοή, ομιλία! Αν έπρεπε να ζήσεις με μόνο ένα από αυτά, ποιο θα επέλεγες; (λίγο μακάβρια ερώτηση) ΜΕ ΤΗΝ ΌΡΑΣΗ
    11) Υπάρχει κάτι για το οποίο αισθάνεσαι ενοχικά;
    ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

    Αρέσει σε 4 άτομα

  2. Ο/Η Chryssa Tsantsaraki λέει:

    Υπέροχες ερωτήσεις και σε ευχαριστώ πολύ απάντησες τις ερωτήσεις μου ❤
    Οι δικές μου απαντήσεις:
    1) Ποιο ζώο σε αντιπροσωπεύει;
    ΛΙΟΝΤΆΡΙ, που είναι και το ζώδιο μου. 😉
    2) Ποια γυναίκα εν ζωή αποτελεί πρότυπο για σένα;
    Η Βασίλισσα Rowling φυσικά. Μια και μοναδική είναι αυτή.
    3) Αν η ζωή σου ήταν βιβλίο ποιος θα ήταν ο τίτλος;
    ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΠΟΥ ΉΘΕΛΕ ΝΑ ΖΉΣΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΈΤΕΙΑ
    4) Τι κάνεις οπωσδήποτε πριν κοιμηθείς;
    Διαβάζω ένα βιβλίο, φτιάχνω την τσάντα αλλά τα ρούχα μου για το σχολείο μου και απαντάω στα σχόλια στο μπλογκ.
    5) Μια μυρωδιά που σου φέρνει παιδικές αναμνήσεις;
    Η ζεστή σοκολάτα
    6) Σ’ένα ταξίδι στο χρόνο σε ποια εποχή θα ταξίδευες;
    Στην Αγγλία ή στην νέα Υόρκη τον 18ο αιώνα ❤
    Ή
    Πάλι στα ίδια μέρη αλλά στο 2500 🙂
    9) Ένα βιβλίο που θεωρείς ότι σε στιγμάτισε;
    ΧΆΡΙ ΠΌΤΕΡ
    8) Ένας στίχος που σου έρχεται στο μυαλό από τραγούδι ή ποιήμα;
    IT'S MY LIFE NOW OR NEVER
    I;M GOING TO LIVE FOR EVER
    I JUST WANT TO LIVE AS I'M ALIVE
    IT'S MY LIFE
    10) Όραση, ακοή, ομιλία! Αν έπρεπε να ζήσεις με μόνο ένα από αυτά, ποιο θα επέλεγες; (λίγο μακάβρια ερώτηση)
    Ακοή εννοείτε. Το να μιλάω δεν το βρίσκω σημαντικό επειδή υπάρχουν και άλλοι τρόποι επικοινωνίας και θα μπορούσα να ζήσω χωρίς να βλέπω. Είχα κάνει ένα τέτοιο τεστ. Είχα τα μάτια μου κλειστά για δυο μέρες. Να το δοκιμάσετε είναι πολύ διαφωτιστικό.
    11) Υπάρχει κάτι για το οποίο αισθάνεσαι ενοχικά;
    Ποτέ. Κάνω πάντα αυτό πρέπει και αυτό θέλω. Κάνω πάντα αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό και το καλύτερο. 🙂
    Υ.Γ. Θες να απαντήσω και στο blog;; ❤

    Αρέσει σε 2 άτομα

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Πολύ όμορφες απαντήσεις! 😄
      Ό,τι θες, δεν έχω πρόβλημα! Εφόσον απάντησες εδώ, εμένα μου αρκεί. Αν θες βάλτο και στο blog σου να διαβάσουν τις απαντήσεις σου κι οι αναγνώστες σου! 😉

      Μου αρέσει!

  3. Ο/Η fantra13 λέει:

    Συχαρητήρια για τη βράβευση! 😉 Την αξίζεις εσύ και το blog σου!
    Τις πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις σου τις απάντησα εδώ: https://tisfanistisfanikeoraio.wordpress.com/2016/01/07/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-juicy-%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-cocooning-cat/

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

