BE PRESENT!

image

Μετά από κάμποσο καιρό που είχα να γράψω στο blog, να ‘μαι ξανά! 😃
Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα ήμουν κάπως χαμένη εσωτερικά… Πολλές υποχρεώσεις κι άγχος, δημιουργούσαν μια μαύρη σφαίρα γύρω μου στην οποία είχα παγιδευτεί για τα καλά. Όλη αυτή η κατάσταση, με μετέτρεψε σε ένα μίζερο πλάσμα που τρωγόταν με τα ρούχα του όλη την ώρα. Άρχισα να τσακώνομαι σχεδόν με τους πάντες (γονείς, αδελφή, τον φίλο μου) με ασήμαντες αφορμές. Μέχρι και με τον ίδιο μου εαυτό δεν ήθελα να μιλιέμαι. Με κοιτούσα στον καθρέφτη και έβλεπα μόνο αρνητικά, άρχισα να επισημαίνω και να υπερτονίζω στο μυαλό μου κάθε μικρή μου ατέλεια. Εν ολίγοις, όλα μου έφταιγαν και είχα τόση αρνητική ενέργεια σαν άνθρωπος που, πραγματικά, αν έβαζες δίπλα μου κάποιο φυτό ή ζωντανό οργανισμό πιστεύω θα μαραινόταν στη στιγμή.

Κάποια στιγμή κι ενώ είχα δημιουργήσει έναν κακό χαμό γύρω μου και μέσα μου, κατάλαβα ότι δεν πάει άλλο! Έπρεπε να αρχίσω να την βλέπω λιγάκι αλλιώς! Ο στόχος της ζωής μου είναι να είμαι όσο πιο αισιόδοξη μπορώ, να κάνω αυτή τη σύντομη ζωή που έχω, όσο πιο αξιομνημόνευτη γίνεται κι όχι να βουλιάζω μέσα σε αρνητικές σκέψεις όλη την ώρα. Κατάλαβα ότι υπεύθυνη για όλο αυτό που μου συνέβαινε ήταν η κυρία Ανασφάλεια, στην οποία επέτρεψα τόσο εύκολα να μπει στο μυαλό μου και να θρονιαστεί στο πιο όμορφο δωμάτιο. Η ανασφάλεια για το αν θα τα καταφέρω, αν επαρκώ, η ανόητη σύγκρισή μου με άλλους κι όλα αυτά τα χαζά που βάζουν τη σκέψη σε ένα απίστευτα ψυχοφθόρο τριπάκι.

Ξεκίνησα να βλέπω videos και να διαβάζω κείμενα που πραγματικά με ενέπνευσαν. Με έκαναν να καταλάβω ότι στόχος μου πρέπει να είναι να σμιλεύσω αυτές τις ανασφάλειες και να τις κάνω ένα γερό όπλο απέναντι στα τρωτά μου σημεία. Να πολεμήσω τον εχθρό εκ των εσω δηλαδή. Όλοι μας πέφτουμε θύματα του μυαλού μας κάποιες φορές. Ωστόσο, δεν πρέπει να αφήνουμε αυτές τις σκέψεις να δημιουργούν μέσα μας ένα σύννεφο που μας κρύβει τον πραγματικό στόχο, το να είμαστε δηλαδή θετικοί απέναντι στη ζωή. Ας μην αναλωνόμαστε συνεχώς, αναλύοντας όλα όσα κάναμε στραβά στο παρελθόν ή σκεπτόμενοι τι θα φέρει το μέλλον, αν θα τα καταφέρουμε και μπλα μπλα μπλα… Ας ζήσουμε στο παρόν! Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε την κάθε μέρα ξεχωριστή. Στην τελική, μας αξίζει! Κι αν δεν το προσφέρουμε εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας αυτό το δώρο, τότε ποιος;

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, λοιπόν, μην ξεχνάτε να χαμογελάτε! 😃

24 thoughts on “BE PRESENT!

  1. Ο/Η MichaelK λέει:

    Όλοι έχουμε τις μαύρες μας κατά καιρούς και δυστυχώς οι συνθήκες μας ωθούν προς τα εκεί, ευτυχώς τα κατάφερες και ξεπέρασες αυτά που σε έπνιγαν. Μπράβο και ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ο/Η passepartoutreading λέει:

    Μου είναι πολύ γνώριμη η κατάσταση που περιγράφεις. Νομίζω ότι όλοι μας το έχουμε βιώσει, άλλοι πιο σπάνια, άλλοι πιο συχνά! Οι τυχεροί από μας που έχουν ενδιαφέροντα το ξεπερνάνε σίγουρα πιο εύκολα. Εγώ κλείνομαι στα βιβλία μου ή «ξεπατώνω» τον κήπο μου ή παίρνω το σκύλο μου και βγαίνω για περπάτημα μέχρι να τον φέρω πίσω σε κατάσταση λιποθυμίας. Κι εσύ όμως νομίζω ότι κάπως έτσι γύρισες την κατάσταση. Την αποδέχτηκες και έβγαλες και τα σωστά συμπεράσματα. Καλωσόρισες πίσω λοιπόν! Μας έλειψες!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Ακριβώς αυτό! Όταν βιώνεις μια τέτοια περίοδο, αυτό που χρειάζεται είναι να κάνεις πράγματα που σε βοηθούν να ξαναβρείς τον εαυτό σου και να νιώσεις ζωντανή! Μπορεί να είναι μια εκδρομή στη φύση, κάποια ασχολία που σε ευχαριστεί, το οτιδήποτε. Αρκεί να καταλάβεις ότι όλα αυτά είναι παγίδες που στήνει το ίδιο σου το μυαλό και τίποτα περισσότερο!

      Μου αρέσει!

  3. Ο/Η otl1987 λέει:

    Η στάση που έχεις απέναντι στα πράγματα είναι θέμα εξάσκησης, εκεί έχω καταλήξει εγώ… Αν κοιτάς και βλέπεις μαύρο, σιγά σιγά θα το βλέπεις παντού, εκεί θα πηγαίνει το μάτι σου, αυτή τη μαύρη εικόνα θα έχεις για τη ζωή. Αν αρχίσεις και γκρινιάζεις, μετά από λίγο καιρό μόνο γκρινιάζοντας θα επικοινωνείς.
    Το καλό είναι πως έτσι ακριβώς λειτουργεί και το αντίθετο. Αν αρχίσεις να χαμογελάς, θα σου είναι όλο και πιο εύκολο, μέχρι να φτάσεις στο σημείο που θα αναρωτιέσαι τι σε δυσκόλευε τόσο καιρό. Αν αρχίσεις να ψάχνεις τα όμορφα, μετά από λίγο, αυτά θα σου τραβάνε την προσοχή και σιγά σιγά, ο κόσμος θα φαίνεται λίγο πιο όμορφος.

    Είναι φυσιολογικό να περνάμε δύσκολες περιόδους. Αρκεί να μην τις αφήσεις να κρατήσουν περισσότερο απ’ όσο πρέπει. Και μέσα από αυτές, να καταλάβεις και κάτι καινούριο για τον εαυτό σου, όπως και έκανες κι εσύ!

    Καλημέρα και καλή συνέχεια!

    Αρέσει σε 2 άτομα

  4. Ο/Η pote-pote tin kiriaki λέει:

    Ήταν ένας πολύ δύσκολος μήνας όντως.Να ξέρεις ότι πολλές φόρες το άγχος βρίσκει διάφορους τρόπους να τρυπώσει στο μυαλό σου κι ένας απο αυτούς είναι και η ανασφάλεια. Το σημαντικό είναι ότι επανήλθες και την επόμενη φορά θα το αντιμετωπίσεις με άλλο μάτι.Γιατί από κάτι τέτοια μαθαίνουμε καλύτερα τον εαυτό μας και τις αντοχές μας. Welcome back 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Έχεις δίκιο Σοφία μου! Χρειάζονται τέτοιες στιγμές για να μας κάνουν να συνειδητοποιούμε ότι η ζωή θέλει θετική σκέψη! Αν είμαστε θετικοί, χαμογελαστοί κι απελευθερώσουμε το μυαλό μας από άσχημες σκέψεις, τότε όλα θα κυλούν πιο όμαλα συγκρτικά με το να είμαστε συνεχώς μες τη μιζέρια.

      Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και πώς να μην απορεί κανείς Παναγιώτα μου, με την εσωτερική μας κατάσταση κατά καιρούς! 😉
    Γιατί να πρέπει να φτάσουμε σε τέτοιο σημείο απόρριψης του εαυτού μας, για να ανακαλύψουμε πως η ζωή είναι στο παρόν; 😛
    Αυτή η συνειδητοποίηση όμως έχει κι ένα καλό, μας μαθαίνει να είμαστε πιο προσεχτικοί και ν’ αντιμετωπίζουμε την κάθε μας στιγμή με επίγνωση, δλδ «κάθε κακό για καλό»!!! 😀
    Αν έχεις λίγο χρόνο δες τι γράφει για τον πόνο ο Χαλίλ Γκιμπράν στο blog μου! 😉

    Πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω και σου εύχομαι καλό ξεκούραστο καλοκαίρι! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Είναι αυτό που λέμε πως αν δεν ακυρώσεις πρώτα τον εαυτό σου, δεν γίνεται να υπάρξει πρόοδος. Προσωπικά, έχω θέσει ως στόχο να γίνω πιο θετική απέναντι στη ζωή! Ποιος ο λόγος να σε πνίγουν οι ανασφάλειες, να συγκρίνεσαι με άλλους και να αποδομείς όλο σου το «είναι» έτσι; Όχι! Χρειάζεται όρεξη και διάθεση για μια ζωή με χαμόγελο. Αλλιώς, δεν προχωράει… Πώς να το κάνουμε;

      Το κείμενο εννοείται θα το αναζητήσω για να το διαβάσω. Βιώνω μια περίοδο που θέλω να διαβάζω κείμενα που θα με εμπνεύσουν για μια ζωή μακριά από αρνητικές σκέψεις.

      Πολλά φιλάκια αγαπημένη μου Στεφανία! 😘

      Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Ο/Η σταυρουλα λέει:

    Καλό απόγευμα ,Cocooning Cat !

    Διαβάζω τις αναρτήσεις του blog και πραγματικά χαίρομαι να βλέπω οτι νέοι άνθρωποι προβληματίζονται και μοιράζονται σκέψεις , κάτι που και γω απολαμβάνω να κάνω. Ελπίζω μετά το σύντομο »power cut» να επέστρεψες δριμύτερη στον παλιό σου, δημιουργικό εαυτό! Όπως σου ειχα πει και στην επικοινωνία μας στο fb εχω βρεθεί σε παρόμοια φάση αλλά δυστυχώς παρατεταμένη… Ακόμη χειρότερα κατά την 1η χρονιά των Πανελλαδικών. Δε μπορεί ολα να είναι για πάντα μια ευθεία ανωδική γραμμή. Κάπου θα παρεκκλίνει, κάπου θα κάνει μουτζαλιά ! Απλά πρέπει να κάνουμε το απαραίτητο διάλλειμα και να ρίξουμε το βλέμμα στον εαυτό μας, να πατήσεις το διακόπτη και να κοιτάξεις μόνο μέσα σου. Ίσως ακούγεται εγωκεντρικό μα μόνο ετσι θα μπορέσεις να δώσεις και στο περιβάλλον σου την αγάπη που θες και του αξίζει. ‘Οταν είσαι πράγματι καλά θα ακτινοβολείς και θα δίνεις την ενέργεια σου σε ο,τι σε γεμίζει πιο πολύ. Το διάλλειμα αυτο λίγο θα κρατήσει, μετα θα βγει ο ηλιος και θα ερθει νηνεμια…Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μαγεία απ το να εχεις την εσωτερική σου ισορροπία και να χαμογελάς με τα απλά ! Είναι μοναδική αίσθηση που εγω τουλάχιστον είχα πάρα πολύ καιρό να νιώσω. Όταν θα αποφασίσεις να τα δείς ολα θετικά είναι σα να τα υποβάλλεις να γίνουν ! Ειναι αυτο το μονιμο χαμογελο των χειλιών και κυρίως των ματιών , Εκει που εκτιμάς τις απλές στιγμές που σε γεμίζουν συναισθήματα. Δε νομίζω πως μπορείς με αλλο τρόπο να συνεχίζεις αυτο το θεότρελο, αλλοκοτο μα και σπουδαίο ταξίδι που λέγεται ζωή !

    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια σε όλους ❤

    Υ.Γ ειδα σε προηγούμενα ποστ οτι λέγεσαι Παναγιώτα…Φαντάζομαι πως μπορώ να σε αποκαλώ ετσι. Αν και το cocooning cat παραμενει τοσο χουχουλιαρικο

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Γεια σου Σταυρούλα-Μαρία! Χαίρομαι που διαβάζω το σχόλιο κι εδώ στο blog! 😀
      Νομίζω πως δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο! Το έθεσες πολύ σωστά και περιεκτικά. 😉

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

